Често задавани въпроси - КАНОР
Гарантирано качество от Канор - мебели,паркети и врати

Какво е работното време?

Работното време за магазини Канор в София е:

  • понеделник - петък: 10.00 - 19.00 ч. за магазина на Плиска, бул. „Цариградско шосе“ 16, София.
  • понеделник - четвъртък: 10.00 - 17.00 ч. за магазина в кв. „Левски-Г“, бул. „Владимир Вазов“ 39, София.
  • събота: 10.00 - 14.00 ч. само за Канор - Плиска, на бул. „Цариградско шосе“ 16, София.

  • неделя: почивен ден

 Работното време на склада:

 понеделник - петък: 10.00 - 16.30 ч.

  • събота и неделя: почивен ден

 

Как се получава закупената стока?

Взимане на стока от склада или магазина става с предварителна заявка в магазина и с документ за извършено плащане.

 

Какво е информираност на клиента?

Ние в Канор се стремим да разясним всички подробности и детайли, засягащи нашите продукти и качествения им монтаж, за да могат клиентите ни да вземат своето най-правилно и оптимално решение. В тази връзка служителите ни разясняват необходимото за продуктите и услугите, предлагани от нас, както и условията, при които можем да поемем ангажимент по монтажи, доставки, огледи и други услуги. Въз основа на тази информация се формира крайната цена за получения цялостен продукт като стоки, услуги и условия за изпълнение, който клиентът ще заплати. Несъобразяването с тази информация често може да доведе до допълнителни непредвидени разходи. Затова горещо препопъчваме клиентите ни да не разчитат на предположения или догадки и да задават интересуващите ги въпроси активно, за да се убедят в качеството на предлаганите продукти и услуги, както и в решението и желанието си да работят с нас.

 

Какво получавам при закупуване на продукти или услуги от Канор?

Нашата политика е за максимална прозрачност в отношенията ни с партньорите. Клиентът има право да знае и информирано да избере всичко, което желае да закупи от нас. Често допълнителните аксесоари и услуги могат да бъдат "скрити" в цената на основния продукт и това да доведе до компроментиране на избора на клиента. Цените на продуктите от Канор са без включен монтаж, транспорт, допълнителна обработка, съпътстващи аксесоари и хамалие. Монтаж, допълнителни услуги и преработки, индивидуални поръчки, както и консумативи, не са задължителни за закупуване от Канор, но ако клиентът избере да ползва споменатите продукти или услуги от нас, то те се договарят и заплащат отделно.

 

Какво означава "продукти на промоция"?

Продуктите на Канор, които са в промоция, могат да бъдат продукти в рекламна кампания, специално производство, сезонна разпродажба или промоционална кампания на производителите. Тези продукти не са в различно производствено качество, установено от нашите партньори-производители. Могат да бъдат предлагани различни услуги или продукти под формата на промоция, но това изрично се обявява, за да могат клиентите ни да вземат най-доброто за тях решение.

 

Какво означава "преоценена стока"?

Някои от продуктите са с отклонения от предварително заявените от производителите стандарти. Отклоненията са предимно в размери и селектираност на материалите (при естествените трислойни паркети), което не е компромис с качеството им. Преоценени продукти може да са такива, които са отпаднали от производство и се продават до изчерпване на количествата, или мострени продукти. В някои случаи на преоценка подлежат и продукти с изменени качества, което се обявява изрично. Преоценени продукти не подлежат на рекламация, освен за скрити дефекти.

 

Какъв е произходът на продуктите на Канор?

Врати - произход Китай и Гърция. Окомплектоване - България.

Мебели - Хонг Конг, Италия и България. Окомплектоване - България.

Подови настилки - Германия. Окомплектоване - Германия.

 

Цените с ДДС ли са?

Цените на обявените продукти са с включен ДДС.

 

Какво представлява техническият оглед?

Техническият оглед има за цел да даде представа на клиента за състоянието на помещението, в което ще бъдат монтирани подови настилки или врати и дали са постигнати техническите изисквания за монтаж, според установените стандарти на производителя и БДС. При техническия оглед се определят мерките, които трябва да бъдат предприети от клиента, за да се избегнат ненужни преработки по вратите и евентуалните бъдещи проблеми за подовите настилки. Огледът съставлява замерване на равнинност, влага, строителни отвори, вземане на размери за конкретна поръчка и предписания за отстраняване на нередностите. Консултации и огледи на обекти във връзка с монтаж на подови настилки или врати се заплащат като отделна услуга. Те могат да бъдат и безплатни в качеството на изрично предоставен бонус към клиента, когато сделката е на значителна стойност, осъществена е с продукти и монтажни услуги от Канор и има капариран или платен от клиента документ.

Какви услуги мога да получа от Канор?

Стандартните услуги, които предлагаме на клиентите си са: доставка, монтаж на закупените продукти, хамалие и технически оглед. Услугите могат да бъдат предлагани заедно и поотделно. Услугите подлежат на заплащане, освен в случаите, описани по-горе. Други услуги също могат да бъдат извършвани при договаряне, например: индивидуални поръчки, монтаж на продукти, които не са закупени от нас, но свързани с предмета ни на дейност, изготвяне на проекти и схеми, подготовка на помещения за монтаж на подова настилка или за монтаж на мебели, изхвърляне на небитови отпадъци до регламентирано сметище и т.н. Важно е да се знае, че недоговорени услуги не се изпълняват.

 

Какви са гаранционните срокове за продуктите на Канор?

Всички продукти и услуги от Канор са свързани със законоустановените гаранционни срокове в България. Някои продукти са с производствена гаранция от 5 до 30 години, при условие, че са спазени технологичните изисквания за монтаж и експлоатация.

 

Какво е качеството на продуктите на Канор?

Изложените мостри в магазините на Канор показват установените от производителите стандарти за качество и визия на продуктите. Използваните снимки и схеми на продуктите са примерни и служат за ориентация, затова силно препоръчваве продуктите да бъдат огледани като реални мостри при възможност. Клиентите трябва да проверяват при приемането на закупените продукти, дали те съответстват на избраното от тях по мостра или каталог. Консултантите в магазините на Канор могат да дадат подробна информация за качеството на основните и икономичните серии, предлагани от Канор. При подовите настилки от намалените ценово серии липсва критерият "селекция" на дървесината, което не променя качеството на продуктите като изработка, но е основание силно да се редуцира цената.

 

Как да предявя рекламация?

Рекламации за продукти и услуги, предоставени от Канор, се приемат в магзина, където е направена сделката, и се обслужват в нормативно предвидените срокове.


✓ Най-добрa цена на в София и Бургас, гарантирано качество и бърз монтаж - (02) 971 20 84

, продажба на , мебели за хол, мебели за кухня, мебели за трапезария, шкафчета, модули за кухня, мебели за антре, мебелировка, маси, маса, обзавеждане за кухня, продажба, продажба на ламинат, трислоен паркет, блиндирана врата, входна врата, интериорни врати