Какво е работното време?

Работното време за магазини Канор в София е:

 понеделник - петък: 9.00 - 19.00 ч.

  • събота: 10.00 - 18.00 ч.

  • неделя: почивен ден

 Работното време на склада:

 понеделник - петък: 09.30 - 17.00 ч.

  • събота и неделя: почивен ден

 

Как се получава закупената стока?

Взимане на стока от склада или магазина става с предварителна заявка в магазина и с документ за извършено плащане.

 

Какво е информираност на клиента?

Ние в Канор се стремим да разясним всички подробности и детайли, засягащи нашите продукти и качествения им монтаж, за да могат клиентите ни да вземат своето най-правилно и оптимално решение. В тази връзка служителите ни разясняват необходимото за продуктите и услугите, предлагани от нас, както и условията, при които можем да поемем ангажимент по монтажи, доставки, огледи и други услуги. Въз основа на тази информация се формира крайната цена за получения цялостен продукт като стоки, услуги и условия за изпълнение, който клиентът ще заплати. Несъобразяването с тази информация често може да доведе до допълнителни непредвидени разходи. Затова горещо препопъчваме клиентите ни да не разчитат на предположения или догадки и да задават интересуващите ги въпроси активно, за да се убедят в качеството на предлаганите продукти и услуги, както и в решението и желанието си да работят с нас.

 

Какво получавам при закупуване на продукти или услуги от Канор?

Нашата политика е за максимална прозрачност в отношенията ни с партньорите. Клиентът има право да знае и информирано да избере всичко, което желае да закупи от нас. Често допълнителните аксесоари и услуги могат да бъдат "скрити" в цената на основния продукт и това да доведе до компроментиране на избора на клиента. Цените на продуктите от Канор са без включен монтаж, транспорт, допълнителна обработка, съпътстващи аксесоари и хамалие. Монтаж, допълнителни услуги и преработки, индивидуални поръчки, както и консумативи, не са задължителни за закупуване от Канор, но ако клиентът избере да ползва споменатите продукти или услуги от нас, то те се договарят и заплащат отделно.

 

Какво означава "продукти на промоция"?

Продуктите на Канор, които са в промоция, могат да бъдат продукти в рекламна кампания, специално производство, сезонна разпродажба или промоционална кампания на производителите. Тези продукти не са в различно производствено качество, установено от нашите партньори-производители. Могат да бъдат предлагани различни услуги или продукти под формата на промоция, но това изрично се обявява, за да могат клиентите ни да вземат най-доброто за тях решение.

 

Какво означава "преоценена стока"?

Някои от продуктите са с отклонения от предварително заявените от производителите стандарти. Отклоненията са предимно в размери и селектираност на материалите (при естествените трислойни паркети), което не е компромис с качеството им. Преоценени продукти може да са такива, които са отпаднали от производство и се продават до изчерпване на количествата, или мострени продукти. В някои случаи на преоценка подлежат и продукти с изменени качества, което се обявява изрично. Преоценени продукти не подлежат на рекламация, освен за скрити дефекти.

 

Какъв е произходът на продуктите на Канор?

Врати - произход Китай и Гърция. Окомплектоване - България.

Мебели - Хонг Конг, Италия и България. Окомплектоване - България.

Подови настилки - Германия. Окомплектоване - Германия.

 

Цените с ДДС ли са?

Цените на обявените продукти са с включен ДДС.

 

Какво представлява техническият оглед?

Техническият оглед има за цел да даде представа на клиента за състоянието на помещението, в което ще бъдат монтирани подови настилки или врати и дали са постигнати техническите изисквания за монтаж, според установените стандарти на производителя и БДС. При техническия оглед се определят мерките, които трябва да бъдат предприети от клиента, за да се избегнат ненужни преработки по вратите и евентуалните бъдещи проблеми за подовите настилки. Огледът съставлява замерване на равнинност, влага, строителни отвори, вземане на размери за конкретна поръчка и предписания за отстраняване на нередностите. Консултации и огледи на обекти във връзка с монтаж на подови настилки или врати се заплащат като отделна услуга. Те са безплатни, когато сделката е осъществена с продукти и монтажни услуги от Канор и има капариран или платен от клиента документ.

 

Какви са гаранционните срокове за продуктите на Канор?

Всички продукти и услуги от Канор са свързани със законоустановените гаранционни срокове в България. Някои продукти са с производствена гаранция от 5 до 30 години, при условие, че са спазени технологичните изисквания за монтаж и експлоатация.

 

Какво е качеството на продуктите на Канор?

Изложените мостри в магазините на Канор показват установените от производителите стандарти за качество и визия на продуктите. Клиентите трябва да проверяват при приемането на закупените продукти, дали те съответстват на избраното от тях по мостра или каталог. Консултантите в магазините на Канор могат да дадат подробна информация за качеството на основните и икономичните серии, предлагани от Канор. При подовите настилки от намалените ценово серии липсва критерият "селекция" на дървесината, което не променя качеството на продуктите като изработка, но е основание силно да се редуцира цената.

 

Как да предявя рекламация?

Рекламации за продукти и услуги, предоставени от Канор, се приемат в магзина, където е направена сделката, и се обслужват в нормативно предвидените срокове.


...............................